Translate

28 prosince 2011

První zimní procházka


Dnes už je u nás zase veselo, přijela nejstarší vnučka. Přiznám se, že ten nápad jít na procházku, sice vysloven byl, ale nikomu se moc nechtělo i když bylo venku celkem pěkně a sluníčko dokonce i místy hřálo. Možná že každý čekal, až ten druhý řekne, že raději zůstaneme doma. Nestalo se tak. Bylo třeba nakrmit lesní zvěř, zůstal nám z podzimní výzdoby pytlík žaludů a kaštanů, jablek ve sklepě je ještě také dost. Nakonec jsme vyrazili. I foťák jsem strčila do batohu i když mi nebylo jasné, co vlastně budu v této podivné zimě fotit.


Není to krása?



Jako ve sněhovém království...



Malinko jsem si zažertovala, fotky jsou pořízeny dne 30.12.2010


Tak vypadala příroda dnes


Pohled na Beskydy a sněhové zábrany v pohotovosti, na poli se zelená obilí


Lysá hora v dáli se nám stále schovávala do mraků


A pes Falko to všechno pozoroval pěkně za plotem


I koně je třeba občas provětrat, místní kovbojové vyjeli na obhlídku


Že by nám shora poslali nějaké světelné znamení, kdo ví ?




P.S. Nakonec jsme byli rádi, že nás lenost nepřemohla, příroda je krásná ve všech ročních obdobích i beze sněhu je možno najít zajímavé fotoúlovky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...