Translate

14 srpna 2011

Zemský ráj to na pohled

Dnes jsme se konečně rozhoupali a vyrazili jsme do lesa na houby. Ihned, jak jsme vešli do lesa měla jsem štěstí a našla dva malé praváčky, ale tím to skončilo. Na tři lidi čítal náš úlovek 5 maličkých hříbků. Ale nám to vůbec nevadilo, protože dnes bylo opravdu krásně


Houby sice rostou, ale nejsou to ty naše jedlé


No, nechejte ji bez povšimnutí!


Také se mi moc líbily mraky, kterých bylo na obloze, jako beránků na louce...


Motýlci sedali na dobromysl, na mátu a bylo jich skutečně mnoho, nechtěli mi zapózovat, až nakonec se to podařilo


Uklidňující pohled




A ještě jeden příjemný zážitek jsem si odnesla domů. Se všemi lidmi, které jsem potkala v lese a které jsem vůbec neznala, jsme si vyměnili pozdrav, někdy i pár slov. Na horách se mi to stává v poslední době dost často. Přece jenom nejsme takoví škarohlídi, jak o sobě tvrdíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...