Translate

19 srpna 2011

Také u nás to stále kvete

Po dosti perném hlídacím týdnu si konečně můžu na chvilku vydechnout, prolétnout s foťákem zahradu a přilehlé prostory a ukázat, že také u nás doma to stále ještě kvete


Tento kaktus jsem dostala na jaře jako kvetoucí, když odkvetl, přenesla jsem ho do skleníku a tam došlo k překvapení, kaktus vykvetl podruhé


Náš velikonoční kaktus "Popleta", venčení mu zančně prospělo, jinak je známý, že kvete vždy když se mu zachce, hlavně ne na Velikonoce


Ibišek, kvete mi třetím rokem, ty květy jsou nádherné


Muškáty mám už několik let jenom ty "babičkovské" klasické, tento jsem si koupila letos


Echinacea už odkvétá


O slunečnici jsem už letos psala, ta vyrostla náhodně, ale tento kolos, myslím, že má 3 metry, jsem zasadila sama a vůbec jsem nedoufala, že něco takového vypěstuji, kdo doposud bojuje se slimáky, bude vědět o čem mluvím. Nakonec slunečnice zvítězila


Méně vzrostlé sestřičky vykukují na spodní straně snímku


Málem bych zapomněla na durman


A teď mám prosbu, kdo mi zodpoví název této rostliny ? Známá mi dala sazeničku s tím, že je to arnika a že z květů připravuje nějaké mazání. Čekala jsem se zvědavostí, co se ze sazeničky vyklube. Protože jsem se setkala s arnikou na Šumavě, věděla jsem hned, že je to něco jiného. Arnika je chráněná a nezdálo se mi, že by se jí dařilo na zahradě. Navíc jsem prostudovala i atlasy květin, ale nikde jsem se s touto rostlinou nesetkala. Je asi půl metru vysoká, květy nevoní, ale mají plno pylu a jsou obsypány včeličkami.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...