Translate

22 srpna 2011

Drobnosti z křížků

Dnes jsem dokončila pár drobností, které jsem vyšila křížkovou výšivkou, některé pocházejí už z loňska, levandulový pytlíček je letošní. Jsem mistr v nedodělcích. Protože jsem nutně potřebovala nějaký malý dárek na zítra, donutilo mě to a pár nedodělků jsem dokončila.


Dva jehelníčky a pytlíček plněný levandulí, ten zítra poslouží jako dárek




Mistři, vyšívači a vyšívačky, přivřete alespoň jedno oko, stále se učím!


Tento levandulový pytlíček není moje dílo, vytvořila ho moje vnučka Natálka, už v červenci, to podle čerstvé levandule. Natálka se chtěla naučit vyšívat, ale dlouho jí to nebavilo, nakonec jsme to vyřešily tak, že jsme použily barevný provázek, který si ukroutila jako náramek přátelství a přišily jsme ho ve tvaru srdíčka. Pytlíček sklidil u její maminky docela úspěch.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...