Translate

23 srpna 2010

Příjemné s užitečným

Včera jsme se po roce ocitli v Luhačovicích. Spojili jsme tak příjemné s užitečným, protože jsme  jeli hlavně navštívit naši Natálku, která se tam léčí se svými neduhy.  V Luhačovicích a jejich okolí jsem strávila několik týdnů a tento kraj jsem si oblíbila. Počasí přálo a já jsem se těšila, že udělám pár pěkných obrázků. Bohužel se mi nedařilo, to se někdy stává...
L1
Lázeňský dům Jestřábí od Jurkoviče
L2
  Zeleň rozlehlých parků...
L3
Říčka s kachničkami a rybičkami...
L12
Altánek a můstek
L6
Kolonáda s lázeňskými hosty, kašna tentokrát bez vodotrysku, na kašně sedí harmonikář v klobouku a hraje....
Mám z minulých let lepší fotky, kde voda stříká a objevuje se duha, ale tak to bylo včera....
L5
Nejznámější pramen Vincentka...
L8
Jurkovičův dům
L7
Ještě jednou
L9
A nejsmutnější fotka, zpět do léčebny. To víte, bez slziček se to neobešlo, ale už jen do 2.září....
Natálka si odnáší v tašce lázeňské oplatky a my jich máme také plnou tašku, ať bližní vědí, že jsme byli v lázních!

kvítí

Po cestě domů jsme měli smůlu, trošku nás zlobilo auto a my jsme se modlili, ať  vůbec dojedeme Cesta trvala asi hodinu a půl. Bylo velké vedro, ale nádherná viditelnost. Celé Beskydy, lesy, zeleň, ale mě se vůbec nechtělo fotit. Domů jsme dojeli v pořádku, no a auto jde zítra do servisu.


autíčko



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...