Translate

17 srpna 2010

Už jsem opět doma

Tak už jsem opět zde. Přiletěli jsme včera a domů jsem se dostala až dnes velmi brzy ráno.  Moje předešlé působiště bylo ve státě Velká Británie, hrabství Yorkshire, ve městě Hull. Pobývala jsem tam na pozvání našich slovenských přátel, kteří mně a synovi poskytli ubytování, stravu a tu nejlepší péči. Foťáky jsme doma nezapomněli, jak jsem se obávala, tak snad se nám podařilo zachytit to nejpodstatnější z tohoto krásného kraje. Fotky nejsou zrovna nejkvalitnější, protože počasí je zde velmi proměnlivé.
Pohybovali jsme se většinou mezi domorodci, proto jsem si mohla i za ten krátký čas vytvořit obrázek o místních lidech a životě v tomto městě a okolí. Nafotila jsem 850 fotek, ale určitě jich bude mnoho odstraněno. 
O své dojmy bych se chtěla podělit, ale nejdřív musím všechno utřídit
York 1
Zatím jen takový malý důkaz, že jsem tam opravdu byla. To je město York a jeho velkolepá katedrála
York 2
Opět York a  kytičky
Hull 1
Hull a kytičky
Hull 2
Hull a  strážník v klasické uniformě
Scarborough 1
Scarborough
Scarborough 2
Hotel ve Scarborough


Foťák

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za kaštany na Hukvaldy

Opět nastal čas kvetoucích kaštanů a kde jinde si tu jedinečnou atmosféru u nás užít?   V hukvaldské oboře najdete klid, tedy měli byste naj...