Translate

05 srpna 2010

Ahoj lidi !

Tak jsem tady a babička si mne přišla vyfotit, aby mě mohla  ukázat ostatním. To víte, taková sláva, jako při první vnučce to není, to už tak bývá...
A 3
Mám tmavé vlásky a tmavé oči a jsem holka. Babička tomu stejně nevěří, protože se o tom ještě na vlastní oči nepřesvědčila. S vizáží nic moc, ale to už také tak chodí, člověk je devět měsíců celý pokroucený. Tak se nedivte. To se časem prý napraví.
A 4
Kdo ví, co mně čeká. Snad to bude na tom světě legrace! Kéž by...
A 5
Dospěláci říkají, že tělocvik je zdravý, zatím je to jen protahování. Možná ze mne bude dirigent (ka). Babička si mne pořád plete s klukem, ty tři vlastní jí nestačili!
A 6
Tuhle fotku nemusela zveřejňovat, na tu kluky nenalákám..
A 7
Vždyť jsem taková maličká... Na kluky mám ještě čas!
A 1
Víte, co?  Já už zase budu spát...




kytice

A ta kytička je pro moji maminku!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za kaštany na Hukvaldy

Opět nastal čas kvetoucích kaštanů a kde jinde si tu jedinečnou atmosféru u nás užít?   V hukvaldské oboře najdete klid, tedy měli byste naj...