Translate

02 srpna 2010

Sympatičtí drzouni

V poslední době nevím o čem psát. Pro inspiraci jsem otevřela svůj archív a našla jsem tam fotky z několika návštěv ZOO Lešná, to pro znalce, pro ty, kteří tam ještě nebyli je to ZOO Zlín, nevím proč ta změna, zatím mi to nikdo nevysvětlil.
O této ZOO se už na různých blozích hodně psalo. My jsme sem jako děti jezdily na školní výlety. Po mnoha letech jsem se vrátila a myslím, že když bude ta možnost, tak se zase vrátím. ZOO  Lešná je velmi rozsáhlá a její součástí je také nádherný zámek, ona vlastně vznikla  jako součást areálu zámku.
Ale já jsem chtěla psát jen o těchto strakatých a okatých zvířátkách, které jsem si okamžitě zamilovala. Fotky jsou pár let staré a nejsou moc kvalitní, teď už si dávám více záležet.
lemuři 5
Lemuři. Pohybují se volně ve svém oddělení a jsou strašně drzí...
lemuři 3
Můžete si je pohladit, když se dají..
lemuři 6
Rádi vlezou tam, kam nemají. V kočárku je dítě. Rodiče je brání...
lemuři 4
Lemur se nechce jen tak vzdát...
lemuři 2
Lemuři jsou také zloději. Tito kluci měli za úkol do školy sepisovat nějaké údaje o zvířátkách, každý měl papír se zápisky. Za pár vteřin lemuři vystartují, papír vytrhnou z ruky a šup s ním na strom!  Bohužel, fotka na stromě se nepovedla...
lemur 1
Tento lemur se mi líbil nejvíce, všimněte si toho důležitého posedu. Nazvala jsem ho "Pantáta". Možná, že je to vůdce smečky nebo starosta, či starostka?



opice

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...