Translate

28 listopadu 2021

Adventní čas

 

Včera jsme se probudili do sněhové nadílky. To byl můj pohled z okna, včetně modré oblohy, nádhera. Dnes už to bylo úplně jiné, sníh se změnil na špinavou břečku a místo modré oblohy zavládlo šedé deprimující pošmourno. 


Protože milujeme ryby a Vánoce se blíží, zajeli jsme si zlepšit náladu do nedalekého rybářství. Kdo je připraven, není překvapen...


Už včera jsem si vyrobila adventní svícení : forma na chlebíček, vysypaná pískem ( okoukáno v TV v pořadu "Všechno, co mám ráda" ). Písek udržuje vlhkost pro větvičky a svíčky jsou bezpečně zapíchnuté. To moje svícení je trošku rozcuchané, ale ve skutečnosti vypadá líp...😊😊  



Přeji vám příjemné prožití adventních dnů ve zdraví a bez starostí.








10 komentářů:

  1. Helenko, přeji hezký a pohodový adventní čas.🍀 Adventní věnec jsi vyřešila na 1***

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, zdravím a také přeju hezký klidný advent. Bylo to hezké, ta chvíle se sněhem... Měj se pěkně. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, máš to moc hezké a hezký jsi měla pohled z okna. U nás napadlo trošku sněhu až dnes, tak jsem vyběhla s foťákem k lesu, že si donesu pár větviček. Vstup do lesa je zakázán v noci kvůli odstřelu divočáků ve dne kvůli těžbě kůrovcového dřeva. Na kraji žádné smrčky ani borovičky nejsou. Přes den sníh také zmizel, což je pro náš kraj zcela neobvyklé...Většinou tu míváme sníh jako první. Letos je to jinak. Všechno je jinak. Měj se moc hezky a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké připomenutí zimního období, kterému se říká advent. Většinu roku trávím ve městě a bohužel, tady sníh přináší spíše problémy - samá břečka, nakonec to zmrzne a ... náledí, samé lepší. Takže sníh mi nechybí, ale i tak zimní fotky mám - z auta. Máte zajímavý výběr v rybářství, my jsme zrovna včera měli k nedělnímu obědu pstruhy, přítel to připravuje výborně. Předvánoční svícení jsi vyřešila nápaditě, já nemívám žádný věnec, ale svíčku si zapaluji pravidelně po celý rok. Jehličí si koupíme, jako jiné roky, nechodím do lesa, to jsou kilometry a ještě v poddolované oblasti. Přeji klidné a příjemné dny. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Ta první fotografie je nádherná, škoda že to nevydrželo pár dní. Ale ono to ještě přijde. Ta nabídka ryb je poutavá, a snad je i odbyt. Svícen je takový netradiční, ale svůj účel plní. Hezké dny strávené u rozsvícených svíček o adventu.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky u nás bylo krásně bílo a už není. Ale dnes ráno je docela mrazivo, takže sníh na střechách nahradila námraza.
    Měj se Heli, hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný čas adventní i tobě.
    Náramnou rybárnu tam máte.
    Jesetera bych si hned dal.

    OdpovědětVymazat
  8. Heli, přišla jsem popřát krásný a pohodový mikulášský večer.🕯🕯

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...