Translate

02 listopadu 2021

Vzpomínáme

 


Každým rokem tvořím dušičkovou výzdobu. Používám vždycky materiál z vlastní zahrádky. Letos jsem přidala pár papriček. Manžel je měl rád.

Ty, na které už jen vzpomínáme, stále přibývá, bohužel...




8 komentářů:

  1. Já můžu jen vzpomínat.Veškeré hroby mé rodiny jsou na Moravě. Výzdoba je nádherná.
    Vzpomínám,jak taťka dělal doma velikánské nádherné věnce...
    Přeji klidné odpoledne ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to hezky uděláno a ozdobeno, krásný kámen. Já jsem dříve dělala sama koše a kytice na dva hroby, ale vše jsem stejně kupovala, poslední roky koupím živé chryzantémy, mám je také na blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, nezbývá než vzpomínat, Aše na i říkávala pouze v dobrém,nikdy ve zlém. Výzdobu máš krásnou.🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, udělala jsi pěknou mísu na hrob. Takhle podobně je dělala maminka. A teď je dělám já, jí na hrob... Taky vzpomínám, moc mi chybí. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezkou mísu jsi udělala. Moc se ti povedla. Také jsme byli včera večer na hřbitově. Každý rok tam byla rozsvícená kaple i všechny cesty a z kaple zněla jemná a tlumená vážná hudba, což umocňovalo zážitek ze vzpomínání na blízké. Bylo to sice slyšet jen dole u kaple, ale i tak to bylo velice příjemné.. Letos už bylo zhasnuto a ticho.... Je to škoda, protože právě na tyto slavnostní vzpomínkové okamžiky jsme se těšili. Možná, že to někomu vadilo, ale nebývalo to nijak rušivé, ale krásné a decentní. Škoda, že o toho po letech upustili. M2j se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná, jemná, barevná výzdoba. Také to tak dělám od doby, kdy odešli mojí blízcí. Na zahrádce mám materiálu dosti, tak načpak utrácet. Navíc mě aranžování věnečků a kytic baví.

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko- máte to moc hezké, také dělám rodičům na hrob do Kunčic a doma synům, at se vám daří.

    OdpovědětVymazat
  8. Já dělám rodičům přírodní věneček,ale do vázy dávám umělé. Ony jsou teď podstatně lepší, nežli kdysi.
    Mísu jsi udělala moc hezkou.
    Klidnou sobotu, Heli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...