Translate

09 listopadu 2021

Když fouká od strnišť


V poslední době u nás vlastně fouká skoro každý den a není to nic příjemného. Také se už brzy stmívá. Minulou neděli vnučky už skoro za tmy vytáhly draky, zakoupené v našem vesnickém vietnamském obchodním domě Bala.


Obloha nám poskytla nádhernou podívanou.


Máme to štěstí, že tak velká volná plocha k pouštění draků nachází blízko.



Moc jsme si to užily.  Jak málo stačí ke štěstí.






12 komentářů:

  1. Helenko, to jsou parádní fotografie a pouštění draků jste si užívali všichni a to je perfektní. U nás také často a dost fouká vítr. Jsme přece jen na okraji Lužických hor. Přeji Tobě i celé rodině krásné podzimní dny hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, děkuji. Ještě tam s námi byl pejsek. Lužické hory jsou pro mne neznámé, snad se tam také někdy podívám. Zdraví je důležité, zrovna jsem dobrala antibiotika.

    OdpovědětVymazat
  3. Draky jsem nepouštěl už drahnou řádku let.
    Začalo foukat a začaly grogočasy.

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, přeji brzké uzdravení. Moc hezké fotografie jsi pořídila, užívej si chvilky s vnoučaty.My jsme nedávno sledovali rodinku jak si užívá pouštění draků na Bezručově vyhlídce.

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko, zdravím. Taky jsme s vnučkami pouštěli draka. Mám to moc ráda, chodím ho pouštět i sama bez vnuček... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, jak málo stačí ke štěstí. Ale draka jsem už nepouštěla docela dlouho. Vnoučata těmto radovánkám odrostla. Mám vzpomínky jak jsme s bráchou si draka vyráběli a taky hvězdu a kupodivu nám to i létalo.
    Měj se Heli, hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Je to krásná zábava.Už jsem dlouho žádné draky neviděla.A navíc:vnoučata jsou na to velká,pravnoučata malá ☺
    Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Já vidím draky pravidelně prodávat a že tam mají na výběr ☺. Draka jsem nepouštěla, ani nepamatuji. Dříve se to vyrábělo. Ale člověk by měl v životě draka poznat. A taky se říká - je to na draka. ☺

    OdpovědětVymazat
  9. Draka jsem pouštěla s dětmi, ale to už je tak dávno. Byla to fajn zábava a určitě je i dneska. Občas vidím na kopcích poletovat draky, takže to děti pořád baví 😄

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...