Translate

24 října 2021

Jaruščina výzva 4. část

Už minulý týden jsem se těšila, jak si vyjdu do přírody a pořídím plno fotek krásně zbarvených stromů a jiných přírodnin. Sluníčko pěkně svítí, co mi schází?  Bohužel, chytila jsem od vnučky nějakou virózu, takže plánům byl konec, ale nevzdala jsem to.

Z okna mého nového bydlení mám výhled na tyto kopečky, které se nazývají Palkovické hůrky, za nimi se nacházejí známé Hukvaldy. Ještě jednu zajímavost mi Hůrky poskytují. Celý rok mohu sledovat západ slunce, jak se sluníčko, pohybuje, kde se na moje narozeniny zastaví a odkud  zase kolem Vánoc cestuje zpět.

Za oknem mi dělají společnost moje orchideje a blahokeř od blogerky Milušky.


V předsíni mi zase vykvetly vánoční kaktusy. To je den druh, který kvete i 3x do roka.




Náš starý ořech a jeho plody. Letos je jich hodně, tak se momentálně všechno točí kolem nich.


Podzimní dekorace naší Ivetky za dveřmi stále ještě drží tvar a já si jdu vařit čaj, abych se té virózy co nejdřív zbavila. Není to nic příjemného.

Přeji vám krásný podzim, plný barev a sluníčka.









16 komentářů:

  1. Krásné fotografie Helenko. Hezky jsi výzvu pojala a jak jsem psala, stačí pohled z okna. Člověk musí počítat i s tím, že se ven prostě nedostane t kvůli vytíženosti nebo ze zdravotních důvodů. Děkuji Ti za úžasné fotografie a obdivuji Ty vánoční kaktusy. Ten bílý se mi moc líbí. Já mám oranžový a červený. Oranžový nasazuje poupata, červený ještě nic. Krásný máš výhled z okna a moc hezké aranžmá. Moc Ti děkuji za krásné fotografie a hlavně za účast, která mě opravdu potěšila. Děkuji Ti a přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji. Moje uzdravení je zatím v nedohlednu, ale nenudím se. Dnes je opět venku krásně, tak aspoň ten pohled z okna...

      Vymazat
  2. Helenko, i přes to, že jsi nemohla jít ven, jsi pořídila krásné fotky. 👍👍 Vánoční kaktusy máš krásné, ty moje teprve začínají nakvétat.
    Přeji ti brzké uzdravení, abys zase mohla obout turistické boty a vyrazit do té vaší nádherné krajiny.
    Měj hezké dny a opatruj se. 🍀💓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko dnes to zrovna láká k procházce. Co naděláme..

      Vymazat
  3. Helenko,přeji brzké uzdravení 🍀 Přesto,že jsi nemohla do přírody máš moc hezké fotografie 👍Mas moc hezky výhled z okna.

    OdpovědětVymazat
  4. Vánoční kaktusy jsou náramné květiny. Taky doma jeden mám, ale nevím, jestli je vánoční nebo velikonoční. Kvete si, jak chce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vlastně nevím, jestli jsou toto zrovna kaktusy vánoční, ty pravé vánoční mám také, kvetou jenom jednou do roka. Kaktusy na fotce, jak už jsem psala, kvetou někdy i 3x.

      Vymazat
  5. Tak nejprve přeji brzké uzdravení. Fotky jsem si moc ráda prohlédla. Vánoční kaktusy ty tedy jsou !!!!...... nádherné
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem doslova unešena těmi nádhernými snímky. Nejvíce se mi líbí koš s dýněmi, je to taková bezvadná podzimní dekorace. Jinak já taky dnes mám jakousi virózu, rýma mi těče všude a tak polehávám a smrkám. Těšila jsem se na návštěvu z jižních Čech, ale nakazit lidi kolem nechci.Přeji brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuji za pochvalu a také přeji brzké uzdravení.

      Vymazat
  7. Helenko, zdravím. Moc hezké obrázky, kaktusy jak Ti krásně nakvetly. A podzimní zákoutí u dveří se mi moc líbí, je takové veselé. Brzy se uzdrav, já jsem teď zápasila se zánětem průdušek celých šest týdnů, byla to hrůza. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ty, ty... vnučko jedna, tak nakazit babičku ☻. Přeji hlavně rychlé uzdravení. Jinak Palkovické Hůrky, tam je myslím Myslík a jeho Lurdy. ☺

    OdpovědětVymazat
  9. Božínku můj, ten ořech pamatuju ještě malý a jaký fešák z něj vyrostl!! Koukej se dát do richtigu, zázvor, med, jestli máš rýmovník... šak to znáš. A Ivet to hezky od tebe odkoukla, máte to moc pěkné! Zdravím celou rodinu!

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky jsou moc pěkné.Závidím kvetoucí vánoční kaktusy.Pěstuji je již léta.Na radu blogových kamarádek jsem je letnila na balkoně.Ibišky mi krásně kvetou(taky byly na balkoně),ale nevím co s tím kaktusem.
    Bohužel jsem svoji vnučku neviděla moc dlouho.Máme stejný problém-vždy se od ní nakazím.Ona teď bojuje pořád s něčím...
    Přeji krásné dny ☺

    OdpovědětVymazat

Knížky

Dlouho jsem nepsala o knížkách. Nedávno jsem objevila americkou autorku Lindu Castillo. Její trillery z amišského prostředí se čtou jedním d...