Translate

06 prosince 2021

Trošku vánoční parády



Máme tady už druhý adventní týden a tady je dnešní pohled z okna. Prostě paráda!

Zvonečky. Toto je zase ta moje korálková paráda, po večerech vyráběná.

Věnečky

Rampouchy, zavěšené vypadají lépe.

Od korálek se pomalu přesunu k troubě a k cukroví. Mějte se pěkně a v poklidu užívejte adventní čas.







13 komentářů:

  1. Helenko, moc hezké korálkování a ten pohled z okna ten je úžasný. Paní zima nás navštívila v plné parádě. Přeji ti pohodové adventní dny 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky. Za oknem je to všechno moc pěkné, ale horší už je to v terénu, tam je to dost namrzlé.

      Vymazat
  2. Heleno, pohled z okna na bílou nádheru je moc pěkný. U nás jeden napadlo trochu sněhu a druhý den už nezbyla ani vločka. Korálkové ozdoby jsou hezké, jsi šikulka 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Heli, ty korálkové zvonečky jsou nádherné. Já zatím zkoušela jen andílky.Ale tvoje zvonečky bych také ráda vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  4. Rampouchy jsou úžasné. Třpytné.
    Krásný čas adventní vinšuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko, tak to je opravdu paráda. Nejvíc se mi líbí zvonečky, jsou nádherné ! Měj se krásně. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Vytváříš po večer opravdovou parádu !
    U nás jsou už jen zbytky sněhu. Ale dnes ráno je dosti chladno -6.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi pilná tvořilka. Zvonečky jsou krásné, však mám od tebe darované. Já se na pečení teprve chystám, nevím co dřív. Vaše oříšky se na mne smějí, je mi líto je vůbec pomlet do pečení. Už se zase těším na zítra, jak nás zasype sníh a budeme se odhrabávat.Samé radosti. Mějte se!

    OdpovědětVymazat
  8. Heli, jsi šikovná v těch korálcích, všechny tvary jsou krásné, zvonečky jsou atraktivnější tvarem, ale věnečky mě zaujaly tím střídáním větších a menších korálků i barev. Na rampouchy je asi dost velká spotřeba, to by šlo využít i na záclonu mimo Vánoce. ☺

    OdpovědětVymazat
  9. Helenko to jsou krásné parádičky z korálků. Moc se mi líbí. Jsi moc šikovná. Já letos háčkuji ozdoby na stromeček. U ž jich mám krabičku a jsem zvědavá, jak to bude vypadat. Měj se moc pěkně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní ruční práce.Moc se mi líbí práce s korálky.Pamatuji si,že jsme měli doma na stromečku nějaké ozdoby z korálků...
    Přeji klidný podvečer ☺

    OdpovědětVymazat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...