Translate

25 prosince 2021

Přání

 





Milí blogoví přátelé, děkuji vám za dlouholetou přízeň. Letos v listopadu to bylo 12 let, kdy jsem si svůj blog v potu tváře sama vybudovala. Tento rok byl pro mne velmi těžký, ale takový už je život. Vždycky jsme se doma snažili, pokud možno, všechno brát s humorem a to mi pomáhá i teď. Moje aktivita už není, to co bývalo, ale stále mne těší se s vámi setkávat, obdivovat váš um, vtip a píli. Přeji vám jenom to nejlepší.








8 komentářů:

  1. Helenko,ráda na tvůj blog chodím. Děkuji za přání,také ti přeji zdraví a pohodu 🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji další krásná léta s tímto blogem ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Helo, díky za přání. I já přeji do nového roku hlavně zdraví, klid a pohodu a aby Tě humor neopouštěl. Měj se, pá 🎄

    OdpovědětVymazat
  4. Taky ráda na Tvůj blog chodím. Přeji Ti pohodový dnešní druhý svátek vánoční a do nového roku jen všechno dobré.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. helenko, přeji příjemné prožití druhého svátku vánočního a mnoho zdraví a pohody v novém roce.
    Tvůj blog mám moc ráda , přeji další léta s blogem.

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko, dnes je už sv. Štěpána a Vánoce končí, tak přeji příjemný den v klidu a pohodě.
    K výročí blogu Ti přeji hlavně radost z toho "budování" a k tomu humoru uvedu můj oblíbený citát Karla Čapka, který mám na blogu:
    „Humor je solí země. Kdo je jím dobře prosolený, vydrží dlouho čerstvý.“
    Tak si přejme, abychom prosoleny byly pořádně. ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Tož mnoho sil do dalšího tuctu let blogových.
    Chodím sem rád.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak všechno dobré do dalších let blogování!

    OdpovědětVymazat

Knížky

Dlouho jsem nepsala o knížkách. Nedávno jsem objevila americkou autorku Lindu Castillo. Její trillery z amišského prostředí se čtou jedním d...