Translate

31 března 2014

V lese

V pátek jsem udělěla velkou tečku za svou vleklou nemocí. Vyprovokovala jsem holky ze spolku, abychom si někam vyrazily s tím, že buď mě to zase posune o kousek dál nebo mě to položí. Máme takové svoje území pod Beskydami, které je rychle dostupné autobusem. Už jsem odtud psala několik článků a ukázala mnoho fotek z různých ročních období.


Chodíme sem za překrásnými výhledy.


Fascinují nás husté bukové porosty.


Vychutnáváme si klidné lesní cesty, teď obsypané květy bílého devětsilu.


Devětsil už pomalu odkvétá.


Narazily jsme na posed, který vypadal spíše jako těžní věž. Něco na něm ale bylo velmi zvláštní. Vidíte ten komínek na levé straně budky ? Už jste se s tím setkali? Já tedy ne. Že by nové nařízení EU?


A jdeme dál


Cestou zpátky potkáváme chaloupky, ozdobené jarními kytičkami.


Tuto chaloupku jsem už ukazovala a vždycky se na ni těším. Když jsme se blížily, byla tichá, nikde nikdo. Tady už jsou pěkně pohromadě dva bílí chlupáči a za zavřeným oknem dělají pořádný rámus. Odtud už je to kousek k autobusu. Jak jsem předpokládala, výšlap mi prospěl, nemoc byla překonána!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...