Translate

28 listopadu 2013

Už čtyři roky

Uteklo to a opět slavíme! Už jsou tomu čtyři roky, kdy jsem poslala někam do neznáma svůj první článek. Jaká byla radost z prvních komentářů! Všechno to byl vlastně takový experiment. Celý rok 2009 pro mne znamenal něco nového. Nemusela jsem už brzy ráno vstávat do práce, mohla jsem se plně věnovat sobě i svým blízkým. Kromě knih, na které jsem si vždycky našla čas, jsem začala oprašovat dočasně odložené a objevovat nové koníčky. Blogování mě tenkrát opravdu nadchlo. Měla jsem plno plánů. Musela jsem se ale hodně učit s počítačem i s foťákem.
Během těch čtyř let se také u nás doma mnoho událo. Ke dvěma vnučkám přibyly ještě dvě, pochovali jsme naše dva pejsky, manželovi přibyly dvě endoprotézy. Magické číslo 2 Usmívající se ! Přemýšlím, jestli tam mám ještě nějaké ty dvojky. Ano, dprožila jsem dvě krásné dovolené v zahraničí, fotím druhým foťákem a už druhé Vánoce budeme u stromečku jenom, dva. Trošku smutný konec mé rekapitulace.
Počáteční nadšení pomalu opadlo. Nějak jsem zlenivěla. Foťák už nenosím na každém kroku a když ho mám, tak se mi ho zase nechce používat. Můj blog je zaměřený mnoha směry, to je možná chyba, ale tak jsem to chtěla od začátku. Chtěla jsem také více psát, jenže jsem zjistila, že čím více lidí z mého okolí o blogu ví, tím hůř se mi píše. Někdy si dávám otázku, jestli to moje blogování má nějaký smysl, ale to opravdu jenom někdy. Kdybych blog zrušila, určitě by se mi brzy začalo stýskat.
Už zítra vstoupím slavnostně do prvního dne pátého blogoroku. Než tak ale učiním, musím poděkovat především vám všem, věrným návštěvníkům, teď bych měla jmenovat, obávám se ale, abych na někoho nezapomněla, však vy sami víte. Samozřejmě děkuji také těm, kteří ke mně zavítají náhodou.
Na úplný konec jeden důležitý poznatek. Všichni blogující vrstevníci mi určitě dají za pravdu, že s blogem se stárne pomaleji Usmívající se.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...