Translate

12 listopadu 2013

Nitěná grafika

Většina tvořivých blogů již zahájila předvánoční sezónu.Vytlačované perníčky, háčkované i jiné ozdůbky atd. Ani já jsem nechtěla být pozadu a proto jsem dnes absolvovala minikurz na výrobu vyšívaných vánočních přáníček technikou, které se říká "nitěná grafika".


Stejný kurz jsem absolvovala před několika lety, ale moc mě nenadchl. Technika mě hodně potrápila a já jsem nedoufala, že se k ní ještě někdy vrátím. Ale nikdy neříkej nikdy! Dnes jsem jako náhradník nastoupila za jednu kolegyni a všechno bylo úplně jinak. Možná, že to bylo změnou lektorky, nevím...


Prostě vezmete tvrdší papír, přes šablonku si vypícháte špendlíkem dírky, nvléknete si dlouhatánskou dvojitou nit a potom už jenom protahujete a protahujete, občas také páráte, až je obrázek hotový.



Tyto dva obrázky jsou z dnešního dne


Toto přáníčko jsem vyráběla v předešlém kurzu


Modrý zvoneček mi darovala kamarádka, která absolvovala kurz vloni a tak mě možná i trošku nalákala.


Nakonec jsem si ještě vyšila rybičku a zvoneček.






Dnes jsem si také koupila svíčky na adventní věnec a plno materiálu na další tvoření, prostě už mě to také chytilo...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...