Translate

14 listopadu 2013

Zvonky pro babinec

Blíží se adventní čas. Obchodníci nabízejí s velkým předstihem vánoční zboží a různé spolky, spolužáci, kamarádi a kmarádky zase svolávají už od časného podzimu "předvánoční" setkání. Podle zkušeností z předešlých let má před Vánocemi totiž málokdo čas, těžko se v prosinci rezervuje místnost v restauraci a dalších několik důvodů by se ještě určitě našlo. Já už jsem od konce října absolvovala tři taková setkání. Zrovna na včerejšek byl svolaný předvánoční babinec s bývalými kolegyněmi ze zaměstnání. Scházíme se spolu několikrát do roka. Hned jsem toho využila a spojila příjemné s užitečným a pustila se po roce opět do drátkování.




Drátek se špatně fotí, proto se omlouvám, lépe to nešlo


Tmavé zvonky ze šedého vázacího zahradnického drátku 0,5 mm dělám ráda. Výměnou slavnostní mašle za provázek nebo kostkovanou, či jednobarevnou mašličku mohou dekorovat byt po celý rok.


Polystyrénový zvonek, drátek 0,4 - 0,5 mm, několik potřebných kleští, mašlička a je to!


Nakonec celofánový sáček a stejná mašlička. Nezbyl ani jeden zvonek. Domů jsem přivezla prázdný košík. Snad jsem udělala holkám alespoň malou radost.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...