Translate

22 října 2013

Kabátek pro Nikiho

Nedávno jsem se vrhla na háčkování. Bylo to tak trošku z nutnosti. Zima se blíží a Niki nemá žádný kabátek. Niki je můj nový foťáček do kapsy, ale prodali mi ho úplně nahatého. Řekla jsem si že spojím příjemné s užitečným a stvořila mu kabátek. Každý kabátek musí mít nějaké zapínání. Když jsem objevila tento malovaný knoflík, věděla jsem, že to bude ono!


Byla jsem pochválena kamarádkou, která také hodně fotografuje. Obě totiž víme, co zima a mráz dokáží s foťákem udělat.


Malovaný knoflík, spolu s dalšími jsem v pátek koupila na veletrhu Kreativ v Ostravě. Byl to už druhý ročník a opravdu zde bylo hodně zajímavého k vidění. Mám odtud plno fotek, jenom je musím trošku upravit.


Tady je malá ukázka mých úlovků. Malované knoflíky a keramická srdíčka. Obojí určitě najdou uplatnění.


Přáníčko k narození chlapečka je ruční výroba a poputuje do zámoří. Koupila jsem ještě pár krásných věciček, ale ty jsou schované ve skříni na Vánoce.





Ruční práce jsem od jara hodně zanedbávala, ale po návštěvě Kreativu, kde jsem načerpala plno inspirace, za dlouhých zimních večerů, všechno dohoním.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...