Translate

28 října 2013

Pár snímků z výstavy

Jak už jsem v předešlém článku psala, navštívila jsem nedávno veletrh pro tvořivé lidi Kreativ Ostrava. Bylo tam opravdu hodně k vidění, ke koupi a také mnoho kurzů pro děti i pro dospělé. Pořídila jsem tam pár fotografií, tak než skončí zapomenuté v archívu, honem vám některé ještě ukážu.


Pod tímto vláčkem, na maličkých stolečcích, byl připravený různý materiál pro tvoření dětí


Nádherné vystřihovánky známé výtvarnice paní Markéty Vránové, která osobně předváděla své umění


Co všechno se dá vyrbit z PET lahví


Ještě jednou PETky


Ubrousková technika


Mazlíčci z textilu


Kočičí království


Umění šikovných rukou a šikovného šicího stroje


Pletení z pedigu


Návštěvníci si mohli vyrobit něžné andělíčky


Nedalo se obejít a vyfotit všechny stánky. Skončila jsem u paní ze Slovenska, která předváděla takovéto svícny a voňavé levandulové textilní věnečky









Veletrh Kreativ Ostrava se konal na výstavišti Černá louka druhým rokem, přišla jsem tam hned první den po otevírací době a už bylo plno návštěvníků. Pokud se příští rok uskuteční třetí ročník, těm kdo to mají blízko, rozhodně návštěvu doporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...