Translate

30 října 2013

Dušičkové dekorace z vlastní dílny

Protože máme plnou zahradu potřebného materiálu a hlavně proto, že mě to baví, snažím se již několik let sama připravit nějaké to dušičkové a později i vánoční zdobení. Dnes jsem se tomu věnovala celé odpoledne.


Velký plochý květináč naplním hlínou a do ní vpichuji větvičky jehličnanů, buxusu, mahonky, zimolezu a různých sušených kytek, které jsem si během léta připravila. Z těch, které nejdou vpíchnout do země, protože mají měkké stonky, udělám malou kytičku, kterou připevním drátkem na připravený pevný kolík a ten už v hlíně drží. Tak zakryji celý květináč a je hotovo.


Tentokrát jsem ale využila ve všech svých dekoracích věnečků ze psího vína, které jsem si do zásoby už v létě upletla podle Květy . Je to velmi jednoduché a rychlé pletení, proutky psího vína jsou pružné, ale jenom do prvních nočních mrazíků. Dnes jsou z nich pevné korpusy a dají se použít ještě na Vánoce nebo na Velikonoce. Aby věneček v květináči držel, připevnila jsem ho drátkem také na pevný kolík. Zeleň v květináči nakonec všechno nevzhledné ukryje. Omlouvám se za špatnou kvalitu fotek, byly by hezčí někde venku, ale já jsem tak pilně pracovala, že jsem si ani nevšimla, že nám zimní čas přinesl tmu už v pět hodin.


Přeji všem kráně prožitý dušičkový čas, plný třpytivých světýlek a vzpomínek na naše blízké, kteří už nejsou mezi námi.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...