Translate

09 srpna 2013

Ohlédnutí za minulým víkendem

V předešlém článku jsem se zmínila, že se u nás o víkendu chystá sláva. Moje vnučky, sestřičky Anežka a Markétka, slavily narozeniny. Markétka 7 let a Anežka 3 roky. Vychází jim to na 3. a 4. srpna. Každé narozeniny mají u mne holky smůlu, protože na dva dorty nemám sil, ale maminka většinou upeče ještě jeden...


Tak dopadl můj "Babiččin dort". V sobotu, když jsem ho páchala, nevypadal v tom vedru moc vábně, ale lednice to všechno napravila. Jinak klasika : oříšky, rum, čokoláda, v každé podobě lahůdka. Že něco chybí? Ano, jsou to svíčky. Nějaký skřítek nám je uschoval na tajném místě, to se občas stává, ale mohlo by být hůř. Třeba by mohly chytit záclony...Usmívající se


Jak ten čas letí! Tato fotka je tři roky stará. Markétka dostala tehdy k dortu ještě sestřičku, krásný dárek, že? Letos dostala k sedmým narozeninám aktovku, protože ji po prázdninách čeká první třída.


Oslavu s dortem předcházelo velkolepé grilování a při té příležitosti se nám přišel představit nový soused, kocourek (volali na něho Tobi, nebo Tony). Jeho na chlup stejného předchůdce, Bruna, přejelo vloni auto, to je osud všech koček v našem okolí, co tady toho asi čeká?


Dneska se u nás sluníčko malinko schovalo, ale moc se neochladilo, jenom teď trošku poprchá a bouří, uvidíme, co nám to přinese. Deště je třeba, jako soli a v tom horku mi to už moc memyslí.
Ještě se musím zmínit o mém velikonočním kaktusu, kterým jsem se chlubila v minulém článku. Čiperný stařík pomalu odkvétá a dnes málem přišel o život. Pošťák ho nechtěně smetl balíkem, ale na zemi ho tak šikovně zachytil, že vlastně opadlo jenom pár květů.
Tak tady plácám páté přes deváté, ale stále sedím v tom horku doma, chybí inspirace. Říká se tomu okurková sezóna - sezon ogorkówy - u sousedů Poláků Usmívající se.


Přeji všem krásný víkend a Ivetce děkuji za ty čerstvější fotky...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...