Translate

20 srpna 2013

Už zase fotím!

Tak už mám opět foťáček! Tentokrát je ale jenom můj! Má to být ještě dodatečný dárek k červnovým narozeninám. Chtěla jsem takový, co se vejde do kapsy, tak aby nepřekážel na krku a já netrnula hrůzou, abych ho nevykoupala ve sněhové závěji, jak se to stalo mé kamarádce.


Hned první den jsem pobíhala po zahradě a fotila, co mi přišlo do cesty. Lépe řečeno se učila s ním zacházet...


Trošku více sluníčka, ale stále dolaďuji a dolaďuji...


Víkend jsem strávila ve svém rodném Kojetíně u přátel. Probíhaly tam tradiční hody, to znmená plno barev a krásných lidiček, bez foťáku si to nedovedu představit.



Sestra, která zde žije, přinesla na svém blogu celou reportáž, tentokrát jsme se spolu skoro neviděly, ale nahradíme si to určitě jindy...


A tady jsem už zase doma. Dareba Tony, sousedův kocour, alespoň doufám, že je to kocour, drzý a zvědavý...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...