Translate

26 srpna 2013

Luhačovice

Tento víkend jsme strávila v Luhačovicích. Byl to krásný dárek od syna a snachy k nedávným narozeninám. Wellness pobyt pro dvě osoby v hotelu Fontána. Měla jsem na výběr mezi Luhačovicemi a Brněnskou přehradou, vybrala jsem Luhačovice, přestože jsem zde trávila dovolenou už několikrát. Kdo zde ale byl nebo nějaký čas pobýval, dá mi za pravdu, že se sem zase rád vrací. Nástup byl v pátek odpoledne a konec pobytu dnes před polednem. Málo času si to všechno pěkně užít, ale povedlo se. Užili jsme si bazénu, procedur i dobrého jídla a solidního ubytování. Nachodili jsme hodně kilometrů v končinách, které nám byly doposud neznámé. No a samozřejmě jsem testovala můj nový foťáček.


Jurkovičův dům v centru lázní je překrásná stavba


Další Jurkovičova stavba, lázeňský dům Jestřábí


Zajímavá kašna v lázeňském parku


K Luhačovicím patří krmení kachen na místní říčce


Augustiniánský dům, pro obyčejného smrtelníka pravděpodobně nedostupný, ale pobýval tu prý i Leoš Janáček...Usmívající se


Luhačovice jsou známy také svou přehradou, tam jsme to měli kousíček


A když jsme si to tak pochodovali kolem přehrady, vyřítili se na nás tito tři pejsci, tedy nikoliv na nás, pejsci vyběhli na střechu garáže a hlasitě dávali najevo, kdo je tu pánem. Toto jsou také Luhačovice.


Zde není co dodat. Zatímco my jsme v potu tváře poctivě šlapali po svých, unavení objemní dospěláci zabrali dětem vláček a nechali se vozit po místních ulicích. Bylo to určitě pohodlnější, mne doposud pořádně bolí nohy...







Stihli jsme se ještě i napít Vincentky, koupit rodině i známým desatero druhů lázeňských oplatek . Nestihli jsme navštívit galerii na začátku kolonády, to mě moc mrzí, mají tam krásné věci, tak snad příště...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...