Translate

28 června 2013

Skládání ze sáčků

Nedávno jsem si zopakovala techniku tea bag folding. Je to skládání různých obrazců z obalů čajových sáčků. Skládat jsem se naučila už před dvěma lety, ale od té doby jsem se k této technice nedostala, přestože jsem pilně sbírala potřebný materiál.


Je to vlastně taková další papírová recyklace. Obaly se upraví tak, že se odstřihne bílý okraj, obal se "rozbalí" a z jednoho sáčku vzniknou dva stejné čtverce a možná nějaký maličký čtvereček


Čtverce se skládají různým způsobem, podobně jako origami


Vznikají zajímavé barevné obrazce


To je moje starší tvorba, bohužel ještě hodně nedokonalá


Tato hvězda je čerstvá, ale ještě to není ono, celý obrazec se musí hodně zatížit


A ještě několik hvězdiček. Skládat sáčky mě naučila moje kamarádka, která je v této technice opravdový mistr. Má v zásobě plno krásných tvarů, ze kterých vyrábí různá přáníčka ozdůbky. Fantazii se meze nekladou. Je zajímavé, kolik variant různých barevných kombinací ze sáčků vznikne, záleží na směru skládání, i písmenka udělají svoji parádu.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...