Translate

07 června 2013

Čtenářské okénko

Čtení v poslední době hodně zanedbávám, ale nedávno jsem přece jednu knihu dočetla.



Když jsem se nedávno vracela od sestry, vezla jsem si sebou knihu spisovatlky a také blogerky Edith Holé "Cesta k mým matkám", kterou jsem si půjčila. Květa se už o knize zmínila ve svém článku na blogu. Edith vyrůstala od malička u adoptivních rodičů a svou biologickou maminku se jí podařilo najít až když už měla sama svoji rodinu. Vím, že mnozí z vás už knihu četli a podle svých pocitů okomentovali. Moje pocity jsou smíšené, právě proto, že jsem sama nic podobného nezažila a mnohé jsem si teprve při četbě uvědomila. Vřele doporučuji.


A teď něco veselejšího


Patřím mezi milovníky humoru Ivanky Deváté, je mi hodně blízký. Její knížky zařazuji mezi ty "cestovní", které se vejdou do malé kabelky a příjemně zkrátí dlouhé čekání.


Malá ukázka...




Knihy pro sebe moc nekupuji, především je už nemám kam dávat a ony také něco stojí. Velmi dobrý výběr máme v naší knihovně. Tentokrát jsem si ale udělala radost a zakoupila jsem si tuto útlou knížečku. Snad se mi už konečně podaří najít ten pravý citát do záhlaví mého blogu, který dlouho marně hledám.




Přeji všem pohodový víkend, třeba s dobrou knížkou a alespoň trošku toho sluníčka, zatím je ho stále málo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...