Translate

13 června 2013

Koho můžeme potkat na ulici

Na včerejší den jsme měly s holkami naplánovaný výlet na hory, jenže začátkem týdne dost intenzívně pršelo, proto jsme měly velké obavy, že se výlet neuskuteční. Ale včera od rána svítilo sluníčko, syn mi opět zapůjčil foťák, co víc jsem si mohla přát. Na horách bylo nádherně, ušly jsme spoustu kilometrů, nafotily plno obrázků a spokojeně jsme se vracely domů. Ale o tom až příště.
Bohužel ve městě mi ujel autobus a já jsem musela čekat na další. Bloumala jsem ulicemi a když už jsem se pomalu nasměrovala na zastávku autobusu, zaregistrovala jsem nějaký ruch, spatřila blikající majáčky policejních aut a plno lidí, kteří si něco fotili na mobily. Myslela jsem si, že se stala nehoda, ale ono to bylo trošku jinak...



Byli to sloni indičtí s náležitým doprovodem


Byli nahnáni na náměstí, kde zvali diváky na vystoupení cirkusu Humberto


Tady jsou a bystrému oku neunikne, že si to tu náležitě označili, se vším všudy...


Byla jsem udivená, jak blízko se přiblížili rodiče s malými dětmi. Nevím, jestli to bylo bezpečné. Ale to už jsem musela jít po svém...




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...