Translate

06 srpna 2012

Zase o rok starší

Strašně to utíká. Když jsem se před dvěma lety v těchto dnech chystala na dalekou cestu, v duchu jsem se modlila, aby to už přišlo... Slíbila jsem totiž synovi a snaše, že se postarám o jejich, tehdy čtyřletou Markétku, až si maminka pojede do porodnice pro její sestřičku. Byla jsem dost nervózní, protože letenky byly koupené a miminko nikde.


Nakonec vše dopadlo dobře, 3. 8. 2010 se narodila Anežka. Markétka ji dostala ke svým narozeninám, které slaví o den později, tedy 4.8.


Tak vypadala společná oslava loňských narozenin, z malého červíčka se stala slečna


A toto je letošní oslava. Babička si všechno snažila zjednodušit, na dva dorty neměla sil, ale protože jde s dobou, upekla 2:1 Usmívající se


Nejen, že neměla sil, ale zapomněla obstarat nové svíčky, bystré oko vidí tu improvizaci... Tady už je odfoukáno Markétka s Anežkou si vyměnily pozice. Oslava byla velká, vždyť byla také dvojnásobná! K plánovanému grilování nedošlo, protože od rána pršelo, ale grilovat se dá také v troubě!


Ale nakonec přece jenom byly dorty dva, šikovná maminka se nemohla nechat zahanbit a předvést svoje marcipánové umění. Upekla a nazdobila tento kočičí dort.
To je konec povídání o tom, jak ten čas běží, no co si budeme povídat...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...