Translate

13 srpna 2012

Schlink a Monyová

Nedá mi, abych si mezi hlídáním dětí mých dětí, zavařováním, zahradou a ostatními povinnostmi nevyšetřila trošku času a nepřečetla si pěknou knížku.



Do čtení této knihy se mi moc nechtělo, ale nakonec jsem ji přečetla jedním dechem. Láska tam hraje samozřejmě svou roli, ale děj je spíš k zamyšlení. Možná, že to někdo viděl ve filmovné podobě, až budu mít tu možnost, určitě se na film podívám a porovnám.



Něco úplně odlišného, ale opět čtoucího se jedním dechem, navíc s úsměvem od začátku až do konce.



Knížečka je to tenká, vhodná na cesty a do čekáren...
Hned, jak jsem knihu dočítala, začala jsem se pídit po dalších autorčiných knihách a že jich je ! Věřím, že by jich ještě napsala mnoho, nebýt jejího tragického odhodu. To je mi moc líto.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...