Translate

27 srpna 2012

Obecná škola

Tento týden byl pro mne velmi hektický. Byly u nás na prázdninách dvě nejstarší vnučky Natálka s Markétkou, ve středu k nim přibyla ještě mladší Eliška, tak si dovedete představit, co to obnášelo. Holkám jsem před prázdninami naslibovala "hory-doly", co se týče cestování, ale ono se může plánovat, nakonec to všechno dopadne úplně jinak. Proto jsem jim to chtěla na poslední chvíli trošku vynahradit.
V sousední vesnici vznikl před pár lety zajímavý areál, jehož součástí je objekt Obecné školy. Tak jsem se rozhodla, že ji spolu navštívíme.


Přišly jsme trošku brzy nebo pozdě? Měly jsme k dobru ještě pár minut, tak jsme se rozhlížely po okolí


Pro hladové a žíznivé návštěvníky funguje toto zařízení, ale tam zavítáme až někdy jindy, my jsme se věnovaly jenom kultuře


Konečně jsme se dočkaly, paní průvodkyně nás pozvala dál, usadila nás do lavic, které jsme si my, dospěláci, mohli trošku "odšoupnout" , abychom se tam vůbec vlezli... Dětem byly rozdány tabulky a zatímco paní průvodkyně vyprávěla, měly za úkol nakreslit obrázek a paní průvodkyně, jako učitelka, nakonec provedla ohodnocení...


Potom probíhala prohlídka třídy




Až doma jsem si všimla cedulky se zákazem focení, ale já jsem se předem u paní průvodkyně dovolila a ona nebyla proti


Toto není Igor Hnízdo, to je místní pan učitel ve své komůrce při studiu


Objekt nesloužil pouze jako škola, byly zde i jiné místnosti...


Momentálně zde přebývá jeden hříšník







K vidění bylo hodně. Holky byly nadšené. V podkroví domu se nachází rozsáhlá soukromá sbírka nádherných sakrálních předmětů, až se dech tajil... Tam už jsem, samozřejmě, zákaz focení respektovala.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...