Translate

16 srpna 2012

Jak šel čas...

Původně jsem chtěla napsat článek s nadpisem "Vesele" nebo "S humorem jde všechno líp" . Nastřádala jsem totiž pár veselých fotek, které stojí za ukázku. Patřilo mezi ně toto moje strašidýlko, které jsem dostala před Velikonocemi. Není to jeho blogová premiéra, už jsem se s ním chlubila. Nakonec jsem se ale rozhodla, že celý článek věnuji právě jemu.


Tak vypadalo, těsně po svém vzniku. Pro nezasvěcené uvádím, že se vezme stará dámská punčocha, naplní se hlínou a tam, kde mají být vlásky se umístí travní semeno, hlavička se vytvaruje podle potřeby, stáhnutím do kuličky vznikne nosík a celou hlavičku dole pevně svážeme. Nalepíme očička. Jako stojánek poslouží malý keramický květináč, či jiná vhodná nádobka, do které se leje voda. Zpočátku jsem hlavičku rosila postřikovačem.


Po pár dnech. Vlásky mu rostly jako z vody, však jsem ho také hojně zalévala a nekolikrát ostříhala na pořádného ježka, jak moji kluci říkají "na hřeben"Usmívající se.


Toto je současný stav, už dávno nezalévám, ale vyhodit strašidýlko - stařešinu se mi nechtělo, jak vidíte, byla by ho škoda.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...