Translate

04 října 2011

Podzimní Hukvaldy

Na jaře jsem v jednom svém článku objasnila, proč se chodí na Hukvaldy a svoje tvrzení jsem doložila fotkami. Zopakuji to ještě jednou. Na Hulvaldy se chodí na hrad, na kulturní akce, do obory za přírodou a mimo jiné i na kaštany. Na jaře když kvetou, v létě, když poskytnou krásný stín a na podzim na jejich plody. Listy, jako všude, zpracovala klíněnka jírovcová.


My jsme si s mužem na jaře slíbili, že se sem na podzim vrátíme ( máme to za kopcem ). Také jsme tak dnes učinili, protože by bylo škoda nevyužít to krásné babí léto, kdo ví, jak bude v příštích dnech.


Cesta oborou je olemována listím, nikde nikdo, jen pár turistů


Podzim je tady znát


Konečně kaštany, padaly ze stromů a párkrát jsme dostali pořádnou ránu, naštěstí do zad, jak jsme byli ohnutí při sbírání. Tentokrát jsme nešli na hrad, obora je velmi rozlehlá a dá se tady bloumat všemi směry. A já vám to už prozradím, příroda je totiž nevyzpytatelná. Přede mnou to před pár dny na svém blogu ukázala Janynka. Tak se dívejte..


To nejsou fotky z jara, ty jsou dnešní!! Pravda, trošku rozmazané, ale lépe jsem to nezvládla


Opravdu jsou dnešní!


Tady je to dobře vidět, staré plody, nové listí a květy


A ještě jednou obora, nikde nikdo. K poledni už to bylo jiné, každý si chtěl sluníčka ještě užít...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...