Translate

23 října 2011

Dušičková dekorace

V posledních dnech mám nějakou tvůrčí krizi a nejsem schopná stvořit i maličký článek. No a už je to tady! Zase nevím, co psát. Když vidím na ostatních blozích ty krásné věcičky zručných dívek a paní, mám výčitky svědomí, já mám totiž jen samé nedodělky. Protože ranní mrazíky začaly neúprosně zbavovat stromy jejich okrasy, rozhodla jsem se ještě na poslední chvíli zkusit kytičky z listí. Umotala jsem pár "růžiček" z přísavníku, jinak se u nás doma už nic nenajde.


Zkoušela jsem, kam kytičky umístit, nakonec jsem se pustila do dušičkové dekorace, kterou každoročně vyrábím. Snad jsou dvě kytičky alespoň trošku vidět, ostatní jsou ukryty ve chvojí.


Hotovo





Ještě máme na zahradě plno restů, ale snad se už konečně dočkám té chvíle, až si sednu pěkně do teplíčka, pod lampičku a budu si užívat svých koníčků, na které v posledních měsících nebyl čas.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...