Translate

18 února 2011

Tangrami

V knihovně se mi mezi vybrané knihy připletla  malá brožurka pod názvem Tangrami. Kniha uvádí, že se jedná o jednoduchý způsob skládání a zastrkávání, který využívá techniku skládání origami a princip hlavolamů tangram.

tg5

Protože jsem zrovna měla doma vnučku Tvořilku, dostala důležitý úkol, knihu prostudovat a babičku tuto tachniku naučit.... No nakonec jsme se do toho pustily společně.

tg1

Ze čtverečku papíru 10x10cm vznikne skládáním malý trojúhelník. Z určitého počtu takovýchto trojúhelníků jsme sestavily za použití lepidla srdíčko.

tg2
tg4

Srdíčko je možno zavěsit nebo jiným způsobem naaranžovat. Jak vidíte, použila jsem můj amarylis č. 2 než mi odkvete. Knížka je plná různých zvířátek, ale my jsme si vybraly srdíčko a každá si vyrobila svoje.

tg6

Ještě malá ukázka zadní strany, kde jsou srdíčka barevná. Několikanásobným skládáním získalo srdíčko na pevnosti,  možná, že se pokusím tímto způsobem sestavit ještě něco jiného, kromě zvířátek.



vě




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...