Translate

07 února 2011

První a sedmý únorový den



Určitě mi všichni potvrdí, že dnešní den byl nádherný. Málokdo by hádal, že je teprve začátek února. Měla jsem nějaké pochůzky a abych si užila sluníčka, vzala jsem to oklikou, samozřejmě s foťákem. Jenže jsem si to měla naplánovat opačně, protože mi sluníčko svítilo pěkně do očí.
7.2.2.
Sluníčko svítí, tráva se zelená, ale je to opravdu dnešní den...
7.2.1.
To zelené je obilí a teď mi už určitě uvěříte, že  máme ještě zimu, na sjezdovce zůstal sníh..
7.2.3.
Opět obilí a pár slunečních paprsků, nefotilo se moc dobře
1.2.2.
Stejné místo, focené před necelým týdnem
1.2.3.
A další
1.2.1.
A další...

Soutěžní otázka : Kolik lidských postav leží na zasněženém oraništi?


slunce

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...