Translate

23 února 2011

Dva tipy na dobré čtení

Nejdříve představím knihu, kterou mi doporučila moje paní knihovnice a musím říci, že, jako vždy, doporučila dobře
Titulní strana mluví za všechno. Jan Šmíd, jako zpravodaj Českého rozhlasu působil, jak známo, v mnoha zemích. Kniha není cestopis ani sbírka jeho reportáží. Zachytil v ní postřehy ze svého působení ve Francii, kde se setkal se zajímavými lidmi a zúčastnil se různých akcí. Popisuje zde, místo, odkud vysílal reportáže a jakým způsobem je odesílal do rozhlasu atd. Slovo je doprovázeno četnými fotografiemi. Je to moc příjemné čtení.
Toto je kniha, kterou právě dočítám
Pdtitulek Hříšní lidé Království českého napovídá, že to nebude asi žádný vážný historický román, ale nějaká oddychovka. Ve skutečnosti je to velmi napínavá detektivka z dob panování Přemysla II. Otakara. Zločin zde řeší královský prokurátor Oldřich z Chlumu. Autor Vlastimil Vondruška napsal ještě několik dalších detektivek se stejným podtitulem, ze stejné doby. Jednu už jsem přečetla, líbila se mi a tak jsem si vybrala další. Čte se jedním dechem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...