Translate

05 února 2011

Kdo si hraje....

A já si opravdu hraju. Poté, co jsem před Vánocemi "přičichla" ke korálkovým hvězdičkám a andělíčkům, zkusila jsem to se zvířátky.  Aby to nebylo tak zbůhdarma, dala jsem si cíl Velikonoce a začala jsem kuřátky. Ta jsem si musela vymyslet, neměla jsem žádný návod
kv2
Syn prohlásil, že mu to připadá, jako rybičky s nožičkama, to se mu to mluví!
kv1
Pak jsem si vymyslela tuhle partu
kv3
Slepička je už podle dostupné literatury, jen fotka je rozmazaná
kv4
Ke kočičkám jsem si vzala návod u Zdenky, díky Zdeni. Byla to ta bílá Kitty, černou Kitty jsem si vymyslela, aby bílé nebylo smutno
kv5
A zde je celá moje  parta. Bílé Kitty byly dvě, jednu mi už odebrala naše Natálka

To není ale konec mého tvoření a snažení, mám ještě plno nápadů a plno fungl nových korálků, tak uvidíme, jak to půjde...

kv6

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...