Translate

03 listopadu 2010

Zátiší z křížkem

Dlouho jsem váhala, ale dnes jsem se rozhodla, že představím svůj vánoční polotovar, na kterém ve volných chvílích pracuji. Řekla jsem si, že ho ukáži předem a to mne donutí k jeho dokončení. Já jsem totiž takový člověk, který něco začne, aniž ví, co z toho vznikne a než to dokončí, pokud to dokončí, tak několikrát změní záměr...
VVK4
Toto je to zátiší, všimněte si prosím, jak mi to barevně ladí..
VVK1
Důležité pomůcky, bez ktetých nemohu tvořit jsou brýle na koukání a nůžky na párání...
VVK5
Ještě detail, můj původní záměr je ubrus, na který stuhu našiji, mám už  i látku, stuha je dlouhá jeden metr, ale kde je konečná hvězda, do té doby si vymyslím možná něco jiného..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...