Translate

28 listopadu 2010

Advent

První adventní neděle vyžaduje adventní věnec se čtyřmi svíčkami a ta první se dnes zapálí. U nás samozřejmě vlastní výroby. První adventní neděle ráno, věnec ještě nebyl. Suroviny byly připraveny, ale včera nebyl čas, předevčírem nebyl čas, prostě stále není čas. Někdo si s tím neláme hlavu a jednoduše věnec koupí nebo ho nemá, také jsme kdysi tuto tradici až tak nedodržovali. Abych to zkrátila, věnec už je, ale při jeho výrobě mi praskly dvě svíčky, spálila jsem si ruce tavnou pistolí, vypadalo to beznadějně.
Ad1
Ad2
Praskliny jsem slepila a zmaskovala větvičkami a další nedostatky jsem zamaskovala vším, co bylo po ruce, třeba hvězdičkami z pomerančů.
Nakonec to tedy dopadlo dobře a já přeji všem krásný advent, plný pohody a bez předvánočního stresu.


větev1



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...