Translate

13 listopadu 2010

Pozdrav Blance

Tak jsem, Blanko, dorazila na místo. Nejdříve se teta Helena podivila nad tak velkou krabicí, ale pak pochopila, že je to proto, aby se mi  dobře cestovalo. Když krabici otevřela, tak bylo vidět, že má obrovskou radost. Pak přišel ještě strejda, tomu jsem se také moc líbila a večer ještě holčička Natálka a to už jsem si připadala, jako doma. Teta mě posadila na čestné místo a vyfotila pro tebe, abys věděla, že je všechno v pořádku.
Val
Kdyby tento dopis četl ještě někdo jiný, tak mu prozradím, že mě teta Helena vyhrála u tebe v soutěži a že ty jsi mě vytvořila svýma vlastníma rukama.
Blanko, myslím že se mi tady bude líbit.

Tvoje andělka Valentýnka





Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...