Translate

22 července 2010

Malá letní tůra

Dnes jsem odevzdala naši vnučku Natálku její mamince. Natálka u nás strávila téměř dva týdny a  proto jsme spolu musely na každý den připravovat program tak, aby se holka nenudila a také trošku tak, aby to bylo výhodné i pro mne. 
V úterý, když se po těch dvoudenních deštích malinko vyjasnilo, vyrazily jsme na cestu. Bylo pod mrakem a dost dusno. Natálce se zjevně nechtělo, ale nakonec jsem ji přemluvila a  namířily jsme si to  směrem do polí...
Olešná 10
Pohled zpět. Obilí je dnes už pokosené..
Olešná 4
Po několika kilometrech jsme dorazily na břeh vodní nádrže Olešná, která slouží k rekreaci a také úspěšně zadržuje velkou vodu. Díváme se na hráz a za ní na město F-M.
Olešná 3
Aby to bylo i úředně potvrzeno. Tuto "půlceduli" jsem vyfotila pro Jarušku, aby viděla, že i u nás je Olešná..
Olešná 15
Přehrada je rájem rybářů, jak je vidno, mají tu veškerý komfort, autem mohou přijet až k vodě, pěkné křesílko, pohoda...
Olešná 2
  I lodičku jsme tady objevily...
Olešná 12
Na fotce není žádný průmyslový objekt, ale zimní část aquaparku, to červené je tobogán. Za mrazu pěkně pod střechou šup do roury! A z roury zase pěkně  šup do chalupy! Budova, na pohled nic moc, ale uvnitř je to  pěkné.
Olešná 13
Venkovní část aquaparku, situovaná hned vedle té zimní. Uvnitř bylo jen pár lidí, ale sluníčko už zase pálilo. Někdy se stane, že se dovnitř nedostanete, jak je plno.
Olešná 14
Kempink na přehradě funguje od jejího založení, nachází se mezi aquaparkem a nádrží.
Olešná 11
Obě části areálu dělí cesta, kde se jezdí na kolech, kolečkových bruslích a nově, to bylo pro mně překvápko, jsem objevila i tento vláček...
Jinak je tu několik hospůdek, bufetů a mnoho sportovního vyžití.
Olešná 16
Pohled z pláže. To je Ondřejník, za pěkného počasí jsou odtud vidět  téměř celé Beskydy. Aale počasí toho dne nepřálo. Snad příště.
Byly časy, kdy jsem se na přehradu dívala z okna našeho domu. Začátkem prázdnin jsme pozorovali, jak přibývají stany a karavany v kempu a jak začátkem září zase všechno mizí. Všechno zakryly střechy novostaveb.
Není na škodu, když si člověk protu krásu přijde přímo na místo a zavzpomíná si.


loďka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...