Translate

16 července 2010

S úsměvem

Momentálně jsem na tom jako mnohé z nás - prázdninová babička! Ke všem běžným činnostem přibylo hlídání dětí, manžel není dostatečně pohyblivý, proto musím zastat i jiné činnosti, které by zvládl on. Syn zahájil stavbu domku, navíc velmi, velmi svépomocně, t.j. bez zednické firmy.. Atd. atd.. A to horko! Na psaní vůbec nemám prostor, vnučka mi stále tajně čte přes rameno, to víte, důležitý prvák-absolvent! Co neví, to nepoví!

Dnes to bude úsměvný mix fotek z posledních dní.
oblázky
Toto sluníčko sestavila jedna hodná paní, která se stará o okolí bytového domu, kde bydlí syn s rodinou. Pro Jarušku, okolo domu se staví lešení, připravuje se rekonstrukce. Sluníčko asi na čas zmizí, ale jistě se znovu objeví.
Konvičky
Ne čaj, ale begónie, to je zase pro Blanku a pro Janu, všechno se dá využít. Takto mi slouží už hodně let  ( a ještě jiné kastroly a mísy ).
Julinka
Pejsek se jmenuje Julinka a patří mé sousedce a švagrové. Minulý týden jsem ji hlídala. Koberec za ní je zatím v pořádku, další den ho ve smutku rozkousala. Ještě jsem neprozradila rasu, je to kříženec trpasličího jezevčíka s netopýrem.
ZAPA
A vidíte, že i stavba se dá zahájit s úsměvem... Snímek pořízen dnes dopoledne.
Helenka
Helenka - tento keřík růží byl vypěstován pro mne a všechny jmenovkyně, alespoň to tvrdila paní zahradnice.


naháč

A pamatujte, s úsměvem jde všechno líp!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...