Translate

11 července 2010

Sluníčko, kytičky a to ostatní

Víkend pomalu končí. Pro mně byl opět trochu rušnější. Tak se podělím o zážitky.
lilie 9
Včera jsem navštívila Květu, která mi objednala návštěvu překrásné zahrádky. Ano, to je zahrádka "liliového pána". Viděla jsem ji  na vlastní oči!
lilie 2
Květa nám už hodně lilií ukázala a já jen potvrzuji, je to prostě nádhera!
lilie 9
A ještě ta krása z blízka.
lilie 7
Tato lilie je už moje a není ve váze, ale je zasazená v naší zahrádce! "Liliový pán" byl tak hodný a některé exempláře mi prodal.
lilie 4
To je důkaz - pro Květu. Ještě včera jsem je zasadila a i v tom vedru se jim, zdá se, daří. Prosím všechny, držte mi palce, ať mi je místní hryzci nezlikvidují! V tom je rozdíl mezi městskými, uzavřenými zahrádkami a těmi venkovskými, sice uzavřenými, ale prošpikovanými myšími a krtčími děrami, plnými myší, krtků a jiných potvorstev...
lichořeřišnice
A abych byla spravedlivá i k jiným kytičkám. Tuto lichořeřišnici mám moc ráda. Nadělá na zahrádce plno parády. Teď je právě její čas. Kroutila jsem foťákem, ale stejně mně to sluníčko nedalo šanci! Ale co, vždyť je léto! Tak ať je vidět, že svítí!
žízeň
Bobina má žízeň a je naštvaná, doma je líp!
tornádo
A toto je pro babi Maňasovou. Naše tornádo!
letadla 1
Chtěla jsem ukázat páteční letecký provoz nad naší vískou. To nejsou všechna letadla,  ale do objektivu se už další  nevešla.  Kam asi letí?



houpačka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...