Translate

09 července 2010

Drátek a korálky

Vůbec jsem nepředpokládala, že se teď, v létě, ke drátkování dostanu. Na ruční práce nemám moc času. Jenže jsem si před týdnem koupila jeden pěkný časopis, který hlásal : Drátkování pro každého, šance pro začátečníky! Musela jsem tedy ihned vyzkoušet, jestli jsem drátkování nezapomněla a jestli zvládnu novou techniku.
letní drátek 1
Nejdřív představím všechny moje výrobky.
Materiál : použité sklo, hnědý zahradnický vázací drátek, různé korálky, dvoje kleště a hodně, hodně trpělivosti.
letní drátek 5
Můj první výrobek.  Může sloužit k čemukoliv. Já ho použiji jako závěsný svícen pro čajovou svíčku.
letní drátek 4
Druhá byla tato láhev, pracovalo se na ní daleko lépe, než na předešlém výrobku.
letní drátek 2
Třetí a zatím poslední výrobek. Bude to také svícen i když by dobře posloužil i jako cukřenka.

Všechno to jsou učňovské práce,  drátek klouzal po skle, sklo padalo, ruce bolely. Jednu výhodu to ale mělo. Bylo to rychlé. Jedna věc byla hotová za cca 2 hodiny. 
Jen s focením byl trošku problém, sklo a světlo, nedařilo se.



luční kvítí




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...