Translate

25 července 2010

Pohodové čtení

Fousek
Tuto knihu jsem si půjčovala s očekáváním velké legrace v podobě výroby mobilu z rýžáku a satelitu z pokličky od hrnce na prádlo. Znalci autora budou vědět.. Jenže se tak nekonalo. Objevila jsem čtení, nebo spíše zpověď člověka velmi vlídného a všímavého, snílka, dlouholetého bojovníka se svými nemocemi, básníka a také fotografa. Při čtení jsem se sice nenasmála, ale dozvěděla jsem se věci, které jsem nevěděla, prohlédla jsem si autorovy fotografie a přečetla jeho krásné básně.
Knihu můžu doporučit, zvláště nám dříve narozeným. Je to opravdu pohodové čtení.
Fousek1


pes 2


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...