Translate

16 června 2010

Vůně dřeva

Dnes jsem na svých pochůzkách městem narazila na místním minináměstíčku na skupinku řezbářů a ještě více zvědavců. 
ř 9
ř 3
ř 5
Jak je vidět, jsou to samé pohádkové bytosti
ř 8
Princezna
ř 4
To nevím, asi nějaká sudička..
ř 6
Hrad
ř 7
Kouzelný dědeček
ř 1
Tady je vidět průměr kmene stromu..
ř 2
Detail sochy, snad černokněžníka..

Nedalo mi to a dodatečně jsem se informovala. Akce trvá týden, začala 11. 6. Použli na ni 10 dvoumetrových topolů a pracuje zde 9 našich a slovenských řezbářů a sochy zůstanou ve městě a budou umístěny v mateřských školkách a parcích.

Práci se dřevem jsem vždycky obdivovala a nejen řezbářství, ale také tesařinu a stolařinu. Asi pro tu vůni dřeva...


řezbář

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...