Translate

19 června 2010

Nejenom pro oko

Na zahrádce to intenzivně kvete. Na jiných blozích jsou k vidění krásné kytičky a já jsem ještě nic neukázala, přesto že mám plnou složku fotek. Myslím, že to těm kytičkám dlužím.
Šípková růže
Šípková růže, není z mé zahrádky, ale zaujaly mě pilné včeličky. Bohužel, snímek není moc ostrý.
zvonky
Zvonky, nevím, jak se jmenují, přinesla jsem je kdysi dávno v čemeřici a není je možné od sebe odloučit. To je jenom část kytičky.
Plamének 1
Tento plamének mám teprve od loňska, také má zatím jen jeden květ.
Plamének 2
Tento plamének má hodně, hodně let - 40, 50 ? Dostala jsem ho od své tety, když rušila zahrádku. Teta tu už mnoho let není, dávno by oslavila stovku...
Plamének 3
Stále vypadá jako mladík...
Pivoňka1
Pivoňky, zachránila jsem poslední zbytky  před deštěm,  ten z mimulého týdne, je skoro všechny zničil.
Hřebíček španělský
Hřebíček, mám to laděné, jako Jaruška, všechno do růžova, ale to je barva těchto dní...
pažitka 1
Není květ pažitky nádherný?

A proč nejen pro oko? Také pro nosánky.  Hřebíček a pivoňka provoní ve váze celý  byt. A pažitka zase kuchyň...




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...