Translate

28 června 2010

Přijela pouť

Tento krásný víkend byl pro nás pouťový. V sobotu a v neděli bylo v naší vesnici rušno.  Já osobně moc takovéto potěšení nemusím, stačí mi posedět doma s blízkými  u dobrého oběda a sladkostí. Jenže děti nemůžete  o pouťové atrakce ošidit. Takže babi, naplň peněženku a jde se!
pouť 13
Pouťové atrakce doplňovaly stánky s perníky a tradičními dobrotami.
pouť 10
Nechybělo ani pojízdné pohostinství, velmi mě zaujal nápoj "točená kofča"...
pouť 8
Tato atrakce se mi vůbec nelíbila, myslím, že je pro malé děti velmi nebezpečná. Dohlížitel v nátělníku velmi dbal nato, aby děti řádně zaplatily a aby se zuly. Na snímku to vypadá pokojně, ale za chvíli přiletěli puberťáci a co se dělo! Podotýkám, že nejvyšší bod této atrakce je v úrovni střechy jednopatrové tělocvičny.
pouť 11
Housenková dráha! Fotka je pořízená mou osobou a za jízdy! Byla jsem přemluvena vnučkou. Přežila jsem, ale už nikdy více!
pouť 9
Pokladna. Dětský kolotoč 25,-Kč, Housenka 30,- Kč... Početná rodina se notně prohne. Kde jsou ty časy, kdy stál odřený řetízkáč 1,- Kč !
pouť 12
Atrakce nebyly nic moc, neměli ani jednu střelnici. A co je pouť bez střelnice! Toto vozítko z dětského kolotoče se mi líbilo nejvíce.
Naše Natálka byla dost otrávená. Po jízdě na housence jsem už nikam nechtěla, a jí zbyl jen dětský kolotoč.
pouť 7
Pro koníka na dětském kolotoči je už mírně přerostlá. Už jsem tady někde psala, Natálka je živými koníky přímo posedlá. A najednou se stal zázrak. Na pouť přišly dvě dívenky na koních a hned si udělaly malý melouch. Na nedaleké louce začaly provozovat promenádu na koni. Paličatá vnučka dosáhla svého. Za 20,- Kč se mohla dlouho projíždět na koni a byla v sedmém nebi.
pouť 2
Byla to pro ni nejlepší a pro mne nejlevnější atrakce na pouti.

V neděli se rodina vystřídala. Atrakce se zúčastnili už beze mne. Ale co by byla pouť bez perníkového srdce!
pouť 6
A co by byla pouť bez dobrých koláčů!
pouť 5
Tak zase příští rok!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...