Translate

23 června 2010

Vůně dřeva II

Vracím se ke krásným dřevěným sochám, které řezbáři vyrobili během jednoho týdne  ve velmi malém prostoru, mezi davem lidí, vietnamskými oděvy a nepříznivým počasím. Hlásím, že je všechno hotovo, řezbáři zmizeli, sochy zůstaly. Cedulky na zadní straně soch uvádějí  co která socha vlastně představuje.
škola 2
Takhle bylo na plácku rušno, pro děti je to něco nového..
popelka
Chtěla jsem jen ukázat, že řezbáři nemusejí být jen muži. Socha představuje asi Popelku, je jediná, kde jsem se nepodívala na cedulku...
škola
Socha se jmenuje Piščok, nevím, co to znamená, asi nějaký mužíček, zlý nebo dobrý, v tom mám mezery. Jako, že leze do díry ( nebo z díry?) Ale je to dobré místo k focení.
Markétka
Ano, potvrzuji, díra je dost velká, pro celou třídu, naše Markétka je tam nějak opuštěná...
loutka
Fotka, když se ještě pilně pracovalo, tentokrát jsem obdivovala loutku a precizní vypracování jejího oděvu. Myslím, že obojí je od stejného autora, místního řezbáře...
čarodějnice
A toto jsou fotky ze včerejška, socha se jmenuje čarodějnice. Dívenka ve fialové bundě se k nám přidala a spolu jsme vedly velmi vážnou debatu na téma pohádkové bytosti...
kráska a zvíře
Kráska a zvíře
dedko večerníček
Slovenský Večerníček, nádhera!
vodník
Vodník, včetně dvou rybiček..

Teď už jenom vybrat to správné místo....



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jarní pozdravení

Mám ráda jaro, léto i podzim. Zimu moc nemusím. Je mi zima, klouže to a málo svítí sluníčko a to je na mé psychice znát. Přestože dnešní slu...