Translate

27 ledna 2021

Vzpomínka

 


V jednom z předešlých článků jsem psala, že konec minulého a začátek nového roku byl pro mne a celou naši rodinu  neveselý, když jsme museli odvézt manžela s těžkou mozkovou příhodou do nemocnice. Stalo se to 29.12.2020. Od té doby už jsem s ním nikdy nemluvila, jenom jsem za ním každý den chodila a držela ho za ruku. Od první chvíle jsme věděli, že boj bude marný.  

Manžel odešel v pátek 22. ledna 2021. Prožili jsme spolu krásných 43 let.

Během dvou let se nám narodili tři kluci jako buci, dnes už to jsou zasloužilí tátové. Zažili jsme mnoho dobrého, občas i zlého. Tak už to v životě chodí. Jenom v tom běhu a denním stresu jsme málokdy zavzpomínali, snad až v posledních letech, ale k prohlížení starých fotek, které jsme plánovali, už nedošlo.


Na současných fotkách už byste nás nepoznali, ale humor manželovi zůstal do poslední chvíle. Vyplakat se člověk musí, ale život jde dál...



20 komentářů:

  1. Helenko,upřímnou soustrast.♥
    Je těžké vše přijmout a smířit se, že již spolu nejste. O to více bude vzpomínek,z počátku pln bolesti a nesmíření, později a k tomu nám poslouží fotografie i krásných. Ty jsi vyšlápla tím nejlepším směrem - foto vzpomínkami. Helenko, přeji Tobě i všem kolem Tebe vzpomínání a vyrovnání se z dané smutné situace ve zdraví♥

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko,
    upřímnou soustrast. 😢
    Každá další slova jsou zbytečná.
    Hodně sil a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, je mi to opravdu moc líto. Slova jsou pořád jenom slova, tak jen celé rodině přeji vyrovnání se s osudem a hodně sil do dalších dní. MOc zdravím.

    OdpovědětVymazat
  4. Heli, dala jsi sem pěkné fotky, tak si vás oba pamatuju, vždyť to není tak dlouho.......Uteklo to! Jsme s Tebou !

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko, to je smutná zpráva. Je mi to moc líto. Upřímnou soustrast. Drž se.

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko, upřímnou soustrast, myslím, že máme stejně staré syny. Hodně síly přeju. Jana Eliášová

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko, upřímnou soustrast. Já si taky myslela, že časem to přebolí, ale jak člověk žije sám a na vše je sám na ty bolesti i radosti, tak na manžela pořád myslíš.Přeji hodně síly překonat ty smutné dny bez ztráty kytičky.

    OdpovědětVymazat
  8. Heli, život není jednoduchý, přijít o manžela po tolika letech spokojeného manželství... Ale věřím, že to zvládneš, máš hodné syny i vnoučata, spoustu zájmů. A i když čas rozhodně všechno nezahojí, aspoň obrousí ty nejostřejší hrany.
    Milena

    OdpovědětVymazat
  9. Nikdy nelituj ani jednoho dne svého života.
    Dobré dny ti přinesou radost, špatné dny ponaučení,
    Smutné dny sílu a ty nejlepší dny krásné vzpomínky.
    Upřímnou soustrast.

    OdpovědětVymazat
  10. To je mi líto Heli, ale prožili jste spolu kus života a vzpomínej jen na to hezké. Ztráta bude ještě dlouho bolet, ale čas to zahojí.

    OdpovědětVymazat
  11. Heli, je mi to moc líto!😢 Doufala jsem, že to zvládnete a zase bude dobře.
    Upřímnou soustrast.

    OdpovědětVymazat
  12. Heli,moje upřímná soustrast.

    OdpovědětVymazat
  13. Heli upřimnou soustrast,taky jsem si myslela,že bude lépe,ale jak říkáš,,vyplakat se musíš a na druhou stranu=život jde dál...Opravdu vzpomínej jen a jen na to dobré...Miluš

    OdpovědětVymazat
  14. Bohužel, i takové události život přináší. Moje kamarádka přišla o manžela asi týden před Tebou, jsou to nelehké okamžiky, ale musíš se držet. Hodně psychických i fyzických sil přeji a upřímnou soustrast. Hana

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji za vaše milé komentáře. Ve své situaci jsem vděčná za každé povzbudivé slovo. Ještě jednou díky.

    OdpovědětVymazat
  16. Podívala jsem se k Tobě na blog až dnes a bylo to smutné čtení.
    Upřímnou soustrast, Heli ! Přeji Ti, abys tu bolest zvládla...... Čas rány hojí.Máš rodiny vašich synů.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Heli,je mi to moc líto.
    Máme zrovna také smutné období,vím proto,jak těžké to je a jak moc to bolí.Slova se hledají těžko...Upřímnou soustrast. Alena

    OdpovědětVymazat
  18. Helenko, je mi to strašně líto. Upřímnou soustrast.

    OdpovědětVymazat

Knížky

Dlouho jsem nepsala o knížkách. Nedávno jsem objevila americkou autorku Lindu Castillo. Její trillery z amišského prostředí se čtou jedním d...